Tokom narednih deset dana, na svim linijama "Jat ervejza", putnici će moći da tokom leta popune upitnik o tome koliko su zadovoljni uslugama koje im pruža nacionalni avioprevoznik.Cilj plasiranja upitnika da se ispita nivo zadovoljstva putnika, kako bi se "dalje unapređivale usluge u skladu sa njihovim željama, potrebama i očekivanjima. Stalno se preduzimaju za poboljšanje svojih usluga, pa su tokom proteklih meseci uvedene brojne pogodnosti za putnike.
Nacionalni avioprevoznik "Jat ervejz" poručuje da će putnici u narednih deset dana moći da popune upitnik i ocene koliko su zadovoljnih uslugama koje pružata aviokompanija.
Tokom narednih deset dana, na svim linijama "Jat ervejza", putnici će moći da tokom leta popune upitnik o tome koliko su zadovoljni uslugama koje im pruža nacionalni avioprevoznik.
JAT navodi da je cilj plasiranja upitnika da se ispita nivo zadovoljstva putnika, kako bi se "dalje unapređivale usluge u skladu sa njihovim željama, potrebama i očekivanjima".
Kako navodi nacionalni avio-prevoznik, stalno se "preduzimaju za poboljšanje svojih usluga, pa su tokom proteklih meseci uvedene brojne pogodnosti za putnike".
Od pogodnosti koje su ove godine uvedene, "Jat ervejz" navodi da je obezbeđena je jedinstvana usluga besplatnog zdravstvenog osiguranja za putovanja u zemlje Evropske unije.
Kompanija smatra i da je ketering "kvalitetniji i raznovrsniji nego ranije", pa putnici mogu da biraju i obroke, od standardnih do specijalnih.